H&M

Tycker h&m har massor av fina saker. Både kläder och skor faktiskt. Vissa säger att deras saker går sönnder. Men hur skulle det va om ni inte använder en tröja 5 dagar i sträck? Det är väl klart att dom går sänder om ni använder sönder dom. Alla kläder kan ju gå sönder, oavsett var ni köpt dom.

Jag satt och kollade igneom katalogen jag fick igår. (från h&M) och hittade maaassor som jag vill ha. :) Höstkläderna är så himla fina och mysiga.
Jag lyckades iaf rensa ner allt jag ville ha till endast 5 plagg.. :)

En sjukt snygg väst som man kan ha över, ja, nästan vad som helst. Älskar den färgen, den är verkligen höstig!


Tröja med skärp. Passar utmärkt till ett par blåa jeans och bruna stövlar.



Jag är jätte osäker på de här. Jag har nämligen redan typ 3-4 par bruna stövlar. Så det känns lite onödigt att köpa ett par till. Men det är inte riiiktigt samma nyans som jag har på de andra. Men ja, jag vet. Lite onödigt. Bortkastade pengar???



En vit enkel skjorta. Jag har rätt många skjortor men ingen helvit. Blir nice under västen? :)


Kolla förra inlägget. Ser ni skorna från Top Shop? Dom ser ju nästan identiska ut med de här från H&M.. Det sjuka är att jag tycker nästan de här är snyggare, eller nästan och nästan, det gör jag. + att dom här kostar typ 200 kr mindre.. haha Vilket kap! Vilken tur att jag hittade dom. Dom här SKA jag iallafall ha.

Om jag bestämmer mig för att köpa alles, hamnar det på 1395 kr. Vilket är rätt sjukt, för en tröja, en skjorta, en väst och två par skor. :D biiiilligt. Men tror jag hoppar stövlarna faktiskt. Och isf hamnar jag på 996kr. WiHo..
Tänker självklart inte använda skorna nu, men dom flyger på i slutet av januari när jag kan börja klä mig normalt igen.. haha :P
Kommer bli en hot nybliven mamma. haha Och det kan ju vara bra att bunkra upp lite snygga kläder nu för man lär ju knappast ha tid att shoppa i början när Loppan har kommit. :D


Idag har jag: Rensat ännu mer ogräs, fast på baksidan av huset. Där såg hemskt ut. Nu är det bara på framsidan, d.v.s på uteplatsen kvar. Sen är vi ogräsfria ett tag.

Jag har även lagt ner dom sista av Loppans kläder i hans låda. Jag har alltså tvättat klart allt. :) Eller ja, allt utom en söt liten body. Som är röd/vit randig. Rött är alltid så svårt att tvätta. Färgar av sig, speciellt när det är första gången man tvättar det. Ska försöka gräva fram röda kläder som man kan tvätta tillsammans. Äger dock inte så många röda plagg...

Nu ska jag käka lunch, lasagne. :) Och sen ska jag lägga ut skyddspapper på golvet i Loppans rum. :) Ska nog börja måla imorgon.  Försöker dra ut på det, för måla är typ det tråkigaste jag vet. Men vill så gärna få det klart och se hur det blir. Så jag har inget val...


Och idag kommer Zlatan & Aramis. Vi ska ju ha dom här till lördag. :) Fullt hus!



Peace out!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0