I´m the worlds greatest!


Ja, så känner jag faktiskt just nu.. haha JAG har fått min dator att funka.. wiihoo.. :)
NU ska jag bara vänja mig vid att min dator saknar t-knappen.. :)  Jag har inte tänkt på hur många ord som innehåller t.
Jag har iaf ringt och trackat Telia lite. Men tror endå att jag gjorde det mesta jobbet. Fick inte så mkt ur dom..




Har ni fått hem H&M´s nya katalog? Eller ja, det är ju inte deras stora säsongskatalog, utan en liten en. Men gooood damn va snygga kläder dom har nu. Dom har blivit rent ut sagt outstanding

Tänk när hela katalogen kommer. :S



Älskar naturfärger, jeans och när man mixar svart och vitt!  Så ja, man kan ju säga att jag dreglar över H&m´s kollektioner at the moment... Det fullkomligt skriker Höst! :)
Har ju beställt en jeansskjorta från H&M, men det var innan jag visste att jag var gravid.. :) Så den får jag tyvärr vänta med. Beställde även det smala bruna skärpet och en snygg jeanskjol. Men ja, därav mer kläder till Sandra efter förlossningen. :)

Uh, vill shoppa!



Det öser ner utanför. Jag körde till ams kl 8.40 idag och det regnade även då. Så det lär hålla i sig nu ett tag kan jag tänka mig. Men de gör inte mig något. Jag tycker det är mysigt! :)

Jag ska ner till soffan och kolla på lite tv. Kanske göra mig en kopp te. Sen borde jag lägga papper på Loppans golv. Och kanske även börja måla. Öööh.

Längtar till Fredag. Då ska jag till min BM. Oh, va skoj! :) Hon ska bl.a. mäta min mage.

Hörs lite senare peeps...


Älskar Niklas!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit snyggt!

2010-09-14 @ 13:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0