Lund!

Har precis varit ute med Akilles. Och jackan får absolut hänga med in till Lund. Det har verkligen blivit kallt. Det dröjer inte länge tills de tjockare jackorna åker fram, och det super stora mysiga halsdukarna. :)


Fick bli en halv bra bild. Togs i en snabb vändning.
Jag har iaf en rutig skjorta från ellos. Ett vitt långt linne och ett par mörkblå jeans. Till det mina vita converse och en jeansjacka. :)
Håret har som vanligt ett liv av sig sj. Får spraya lite innan jag går. Ska faktiskt ta bussen in. Och den går 14.05 från centrum. Så det blir en liten promenad också. :)

Lund here I come!
Önska mig lycka till i sökandet av en snygg väst. (har sett att dom har börjat så smått med vinter kläderna så jag håller tummarna)

Uppdaterar med när jag kommer hem.
Tänkte även berätta en lite hemlighet. Känns som att jag dragit ut på det tillräckligt länge nu. Jepp, ni ska få veta om Loppan är en liten flicka eller en liten pojke....! :))

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vet, jag vet, jag vet! hihi <3

Good luck med västen idag!

2010-09-02 @ 13:30:11
URL: http://krankenschwester.blogg.se/eufori

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0