Oh yeeeah

Kom hem för ett tag sen. Har varit ute med Akilles, tömt och fyllt diskmaskinen. Och nu ska jag bara slappa. :) Underbart!

Hade som vanligt det mysigt i Lund. Träffade ju Elin. Verkar som att allt glider på bra när vi träffas. Elin hittade två klänningar hon köpte.. Hon var igentligen bara på jakt efter en men hittade två. Vilket var bra, för hon skulle tydligen behöva fler i framtiden.
Jag hittade en väst.. :)
Yees, på första försöket dessutom. Vi gick in på Stadium och hittade den här pärlan..

599 kr gick den loss på. Vilket kaaap! :) Huvan kan man självklart ta av. Om man har en huvlös dag.. haha Och nej, jag kommer inte kunna stänga den om en månad. Men det skiter jag i! För jag ska införskaffa mååånga tjocka tröjor jag kan ha under...

På stadium hittade jag även den här...


Färgen är inte riktigt som på bilden. Den är mer turkos irl. Den kostade 249 kr. Och nej, precis som västen så kan jag inte knäppa den. Men det är som Elin säger. Skjortor är mycket snyggare uppknäppta. :)

Vi käkade inne på Gräddhyllan. Det blev en köttförspaj med sallad. Och den slank ner precis som allt annat nu fötiden.. haha :)


Efter att vi var klara med maten gick vi till Jättekul. Där vi köpte vagnen till Loppan.. Jag ville köpa skötväskan som Niklas ville ha. Men så fort jag såg den, blev det ett stort fett nej. Den vägrar jag gå runt med. Och hade Niklas sett den igen hade han nog kännt likadant. Den var pretty ugly.. Så han får leta vidare, är rätt säker på att vi kommer hitta ngt som båda gillar. :)

Meeen inne i affären hittade jag lite andra saker som jag var tvungen till att köpa.. :) En urgullig mobil som vi ska ha ovanför spjälsängen och en liten tygbok. Så nu är det bara 2 mobiler kvar. En till skötbordet och en till vagnen..

Mobilen
har små söta nallar på. Speldosan vrider långsamt runt nallarna och man kan stänga av speldosan när man vill. Vilket är tur, man blir nog rätt trött på ljudet.. haha :)

Och boken är gjord av tyg, med papper inuti så det prasslar när man tar på de.. Bebisar tycker om ljudet..

 

Det finns så himla mkt saker i den affären. Vill ta med mig allt hem. Men det blir nog för mkt av det goda. :) Är nöjd över mig sj att det bara var två saker som följde med hem.

Har hittat en super duper gullig sida på internet som jag ska betälla hem saker ifrån. Det var min mamma som berättade om det. Så igår googlade jag lite och hittade två hemsidor med just det. Ska gå lös på det idag tror jag. Och det kostade inte alls mkt. :) får blir flera alltså. Kan bli bra presenter också! :D

Det var allt från mig för tillfället. Håll förresten utkick av nästa inlägg.. :) det vill du inte missa. :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0