shiiiiieeeeet

Fan också, färgen tog slut. Måste köpa mer. Men det får vänta tills imorgon. Skit också, jag som ville bli klar med målningen idag, känner att paniken börjar krypa fram. Jag HATAR att måla. bläääää Och jag vill bli klar med skiten! Det pissiga är att jag har ett rum till efter Loppans.. DRYGT!

Skit väder ute dessutom..

Känner att humöret INTE är på topp idag.

Kan ta foto på garderoberna sen kanske. Om jag pallar. Det blev riktigt nice. Mer förvaring. I LIKE!

Niklas har träning idag, så jag tror jag ska ta ett bad sen efter maten. Blir kanske på bättre humör då..

Nu ska jag ut med Akilles , som har varit hemsk idag. Vi skulle till veterinären och kolla hans öron. Dels för att han har ett sår på ena och dels för att han kliar sig hela tiden. Men nej, det blev ingen undersökning, för veterinären kom inte åt. Akilles vägrade stå/sitta/ligga still. Så fort hon kom i närheten av honom stack han. Jag blev sjuuukt förbannad. Så vi fick boka om tiden så Niklas får följa med. Jag är fan gravid. Hur ska jag kunna hålla ner en hund på 32 kg??? Han slingrade sig.. Så ja, jag är inte jätte glad på honom idag. Men ja, han måste också kissa/skita.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0