Tänk...

Tänk att du vaknar mellan 2-3 ggr/natt för att du är kissig. Tänk att du vaknar varje gång din kropp vill byta position. Tänk att bara få sova på höger sida eller vänster sida. Tänk att du vaknar av smärta i benet du ligger på för att du har legat för länge på det. Tänk att du vaknar av smärta i det andra benet pga ischias.

Då har du upplevt en natt i mitt liv.
Ja, och jag överdriver inte. Jag tror jag är vaken lika mkt som jag sover.

Så nej, att vara gravid är ingen fröjd. För er som varit gravida och tyckte det va härligt = Jag är avundsjuk och du borde vara glad! haha

Men nog om sånt, ska jag skriva upp alla jobbiga och smärtsamma saker jag upplever förtillfället hade jag fått skriva en uppsats.. :P



Vi var på IKEA igår.. Alltid lika kul. Tiden går så snabbt när man är där.. Vi åkte hemifrån vid 11 tiden och kom hem vid 14.30.. :)

Vi handlade bl.a. fler garderober till vår walk-in-closet.. :) Men det kan jag berätta/visa mer om senare...

Hade lite saker som vi skulle köpa till Loppan också. Överdrag till sköbädden.


Tvättlappar. Ett set, 10st.
Vi köpte även vanliga frotté handdukar.


Byggklossar. :) På ena sidan är det ett motiv av en giraff och på andra sidan är det en krokodil. Dom är självklart gjorda av tyg, så dom är mjuka.

Vi har sagt att varje gång vi är på IKEA ska vi köpa ngt kul till vår ängel. Och hittills har vi hållt det.


Och en söt matta som man kan leka på. :)

Det ska bli såå kul att inreda och piffa till Loppans rum. :) Jag är för övrigt snart klar med målningen. Och känner jag mig själv kommer jag inte kunna hålla mig undan från att börja ordna så smått. :)

Vi fick även ett paket hem i posten i fredags..

Vi fick den andra overallen. :) Den är verkligen jätte gullig. Den har små tassavtryck under foten. :) Och små öron på huvan. Inuti är den vit med svarta stjärnor.
Nu är det bara dom små raggsockorna vi väntar på. Sen har vi allt i klädesväg vi behöver. Det har vi iofs redan nu, men raggisarna va super söta så jag var tvungen. Och jag kommer hitta fler saker jag kommer köpa.. Men men, vad kan man göra? haha

Nu ska jag måla vidare. Tror jag blir klar idag. :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0