Ut på äventyr

Jag ska iväg och fixa lite saker nu.

Handla mat till hunden, hämta ett paket och handla lite mat till idag. :)


woohoo,, vet ni vad det är? :) I know, I know.. Ni får se sen!

Ser ni förresten att jag har satt in extensions igen? Ska ta ett bättre foto när jag gjort vid håret. För just nu är det en enda fettklump on top of my head. Ska försöka tvätta det var tredje dag, (som man igentligen ska) eller iaf varannan... Annars sliter det så himla mkt. Speciellt med förlängningarna.



Nu när jag tog detta foto på webcamen, gick jag in på mappen med just webcam foto. Och wow, saknar verkligen mitt mörka hår. Men jag hittade även några foto på mig när jag hade blooooondt hår. Väldigt blond var jag! :)



Det ser ut som att jag har svart hår här.. haha



Hatar mig sj i profil, så vet igentligen inte varför jag visar detta fotot.. Men mitt hår var långt iaf.. haha



:)



I den gamla lägenheten...



Lite skillnad ja! haha

Hörs sen när jag hämtat paket.. :) KUL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0