v 26 update



Kan tycka att tiden går både snabbt och sakta. Känns som igår jag plussade. :) Kommer ihåg det som igår dessutom. Jag var här uppe. Och Niklas var där nere med sin pappa, dom fixade i köket. Jag visste inte riktigt hur jag skulle reagera med tanke på att vi hade besök och för att jag inte ville bli besviken om det nu visade sig att jag kollade fel på stickan. :) Jag ropade iallafall på Niklas som kom upp, och han sken upp som en sol när han försod vad jag ville. ♥ Det roliga är att jag hade 5 minuter tidigare beställt 10 nya tester för att jag var hundra på att den sista jag skulle använda nu inte skulle visa +. Så det var lika bra att beställa fler.. haha Så det kan bli! Vi behövde inte resten av stickorna som kom hem i brevlådan 3 dagar senare. :) Dom lgger här uppe i sin påse.


Jag är i v26 som ni kan se. 63.2%...
Och det är vanligt att få kramp i tex vader nu, och jag har hört att det är hemskt. Jag har *peppar peppar* klarat mig undan det. Och det är jag glad för. Det är kanske NIklas massage som motverkar det ... :) Men jag har iofs fått andra besvär. Så det är lite pest eller kolera över det hela.
Bebben kan öppna och stänga sina ögon nu. :)

Jag har börjat få "mensvärk" och det är skit kan jag meddela. Vissa får det i början, vissa får det i slutet. Och andra, som jag, får det nu i mitten. Det är livmodern som förbereder sig för förlossningen. Och den hade kunnat vänta ett tag till med det om du frågar mig. Jag har haft det någon gång innan, men det försvann och kom inte tillbaka på ett bra tag, så jag trodde det hade försvunnit för gott. Men icke! Igår efter att vi hade kommit hem från Lund, började jag få ont, eller ja, redan på vägen hem från Lund började jag känna av det, men det blev bara värre och värre. :( Sen försvann det inte förrän jag hade somnat på kvällen. När jag vaknade imorse hade jag inte ont längre. Men det började självklart igen i eftermiddags. Jag har ringt min BM och hon ringer tillbaka imorgon, vi får se vad hon säger, det finns kanske något som jag kan göra för att lindra det. Är det som vanlig mensvärk kan man ju testa med värmedyna. Men ja, vi får la se!!!


Så såg han ut i v18, undra hur han ser ut nu.. :) Längtar till v32 då vi får se honom igen! Om vi tyckte han såg ut som en bebis då, kommer vi bli ännu mer chockade v32. Tänk så mycket han har vuxit tills dess. :)

Ja, nästa besök hos BM är den 7 oktober, och då är det sockerbelastning. Ööh, nasty. Kommer få krypa dit, för jag får inte äta ngt efter 00.00. Jag ska vara där kl 7.45 och sen sitta och glo i typ 2 timmar.. Utan mat dessutom.. Jiiippiii!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0