Oh lord

Men shit, har inte uppdaterat på hur länge som helst. Jag har igentligen sjukt mkt att visa och berätta men har inte kännt lust att blogga eller pallat ta foto och lägga in.

Jag har köpt massor med fina kläder. Klänningar, linnen och kjolar. Får kanske gå in på h&m`s hemsida och fixa bilder. Någon gång. haha
Har fått hem den fina rosa/blå klänningen som jag skrev att jag bara MÅSTE ha.. Och ja, den är super fin och super mysig att ha på. Tyget glider på kroppen. :) Ska ni ha en så köp en i större strl än vad du är van vid för dom är välidgt små. Jag beställde en 36:a och ja, de gick precis. Fast bh´n får stanna hemma när jag ska använda den.

Har köpt en svin snygg lång kjol och en söt rosa kort kjol. Kan kanske visa en annan gång.
Mina shorts kom för ngn vecka sen.
 
Och dom har jag pimpat med coola nitar. Dom blev gryyyymma. :)
Skulle ju igentligen klippa shorts själv men tröttnade när jag kom på att jag skulle behöva sy upp kanten för hand. Och jeans är INTE kul att sy i.

Leos dop var super fint. Det blev en jätte bra dag och vår lilla stjärna fick så himla många fina presenter av alla nära och kära. Kunde inte blivit mer nöjd faktiskt. ♥

Har planerat in en "resa" i augusti. Vi ska till Lalandia i danmark med Leos kusiner och mina syskon samt våra föräldrar. Kommer bli såå kul. Vi blir 8 vuxna och 5 barn. :D Jag längtar så himla mkt. Hoppas verkligen det kommer bli fint väder. Vi har bokat två hus. Ett till mig, Niklas, Leo, min syster Cecilia och hennes lilla Neo.
Sen är det mamma, pappa, lillebror, syster Camilla, hennes man Ulf och deras småttingar Max och Musse (Rasmus). Kan se oss sitta utanför mamma och pappas hus på morgonen i solen och käka frukost. Ah, blir helt galen. Vill planera och börja packa. haha MEN de e nog liiite tidigt. hahaa

Mina extensions är i och ja, trivs så himla bra i långt hår. Måste dock färga utväxten snart. :)

Hmm, tråkigt inlägg med tanke på att det blir snabb update av allt men ska skriva mer utförliga inlägg om allt senare...

Leo mår jätte bra. Jag och Niklas har varit super förkylda men vår lilla skatt har klarat sig. Helt sjukt igentligen. Han lär ha fått sin pappas imunförsvar och det tackar och bugar vi för. Hade han fått mitt hade han varit sjuk var och varannan dag. :(
Han är 64,4 lång nu, eller ja, de va han för ca 1 en vecka sen. Lång och smal med andra ord. :D
Han fick sina första vaccinationssprutor förra veckan och han gnällde endast till efter andra men sen var han glad igen.. haha Fick ingen feber eller ngr andra biverkningar på kvällen. MIN DUKTIGA LILLA POJK! ♥
Vi köpte en ny vagn igår. En sulky. Han är fortfarande för liten för den men inte länge till. Perfekt som sommarvagn och den är både lätt att bära (har t.o.m ett handtag) och den tar knappt någon plats när man fäller ihop den. Dom har öppnat en ny barnaffär här i lödde och dom hade satt ner den i pris, så jag och  min syster köpte likadana. :) 795 :- (som hittat)



Idag ska jag träffa Elin. Vi ska till nova för lite tjej-time. Alltid jätte skönt att träffa Elin. Hon är verkligen den personen jag kan snacka med allt om. Vi lyssnar på varandra och förstår varandra helt enkelt. Får ut så mkt av att prata med henne. Och det känns som att det är så en vänskap ska va. Man ska ge varandra chansen att prata av sig.

Torsdag är en väldigt speciell dag. Tänker inte berätta än. Men det kommer! ♥♥♥

Nej, nu ska utekläderna snart på för vi ska ut en runda. Dagliga rundan helt enkelt.

Ah, förresten. Har köpt en crosstrainer. Men har inte kunnat använda den på typ en vecka med tanke på ryggont och förkylning. Men snart så. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0