Veckan!

Igår var det som sagt babysim.

Idag blir det en lugn dag. Jag och leo ska gå till cs och fixa lite saker. Sen kommer pappa hem vid 16.50 och ja, då blir det väl familjemys som vanligt.

På torsdag ska vi hem till Niklas mamma på påskmiddag. Tror det var en match Niklas ville kolla på också.

Fredag har vi nog inget inbokat faktiskt.

Lördag ska vi hem till mamma och pappa för påskmiddag med min släkt. :D Då ska vi även fira min födelsedag. Jepp, blir hela 26 år. :O Känns helt ok faktiskt. haha 4 kvar till the big 3 0...


Nu vill Leo inte ligga och vila längre. + att jag borde käka ngt. :) Frukost får vi kanske kalla det.

Ooh, längtar tills jag kan använda alla mina nya fina kläder.

Och alla ni som skrev om kjolarna i inlägget lite längre ner. Gå in på h&m´s hemsida och klicka hem kjolarna, dom är ju super billiga. :)

Vet att detta inlägget blev skit tråkigt. Men återkommer kanske senare om Leo vill sova lite till.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0