Lite om mig.

Saker ni kanske inte visste. Eller saker vissa av er visste. Oavsett är det rätt bra att berätta av sig lite ibland. + att det är kul att avslöja vissa saker.

1. JAG ÄR ETT MATVRAK! Jag hade kunnat äta hur mycket och när som helst. Jag tänkte på mat inprincip hela tiden. Men hejdar mig själv rätt ofta pga att det inte är jätte hälsosamt att käka all day long! Hade jag haft lätt för att gå upp i vikt hade jag vägt 200kg nu. Äter mer än dom flesta tjejerna och t.o.m mer än vissa killar. Och då snackar jag inte om taniga små killar som äter som flugor, utan MÄN.. haha :P Ska kanske ta mig ett knäckebröd med ost och aromat!!!

2. Jag har NOLL självdiciplin! Vill träna men får mig inte till det. Det enda som får mig att röra på mig, (och så snackar jag träning) är pollen jag rider 2 ggr i veckan. Och det har jag inte ens gjort på 2 veckor nu pga. sjukdom och juldagarna. Kommer jag väl igång med träningen håller jag det ca 1 vecka (om ens det)

3. Jag är BESATT av extensions! Och det är därför jag precis (10 min sen) klickat hem mer som ska sättas in så fort det kommer. Använder keratin extensions från Rapunzel of Sweden. Pallar inte använda clip-on extensions. Orka sätta in och ta ut varje jävla dag.. Noooo!

4. Har problem med ryggen! Världens tråkigaste punkt, I know men endå.. Jag har ont i ryggen väldigt ofta och det är sjukt jobbigt. Min pappa har också haft/har problem med det och det han har är ärftligt. Jippi! Han opererades för några år sen, han fick ditsatt metalplattor och skruvar, fick inte sitta ner på 3 MÅNADER! Crazy!

5. Är Mamma! Ja, till världens sötaste lilla pojke. Han heter Leo och fyller 1 ÅR IDAG! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0