Operation lockar!

Ska fixa håret på en tjej som ska gifta sig imorgon. (ska även göra vid min systers hår.)
Så jag började redan idag med att locka håret hon ska ha i, dvs extensions. Passar på att förbereda så mkt som möjligt nu idag så allt hinns med imorgon. Det är ju knappast en liten uppgift jag har fått...

Såå ja, idag började jag locka, kommer däremot få göra bättringar imorgon, där det behövs vill säga.



Nu tänker ni säkert, wtf? Varför har hon hängt upp håret på en låda?
JO, nu är det ju så att det är perfekt att hänga upp håret om man är själv och ska locka sina extensions. Voila! En hårupphängningsmojäng! hahaha



Blir sjukt besviken på mig sj om jag inte kommer ihåg att ta foto på tjejerna imorgon. MÅSTE KOMMA IHÅG! Vill ju visa er...

Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0