Woppido

Har kanske äntligen kommit på min träningsform. Eller ja, har alltid haft detta intresset men har kanske kommit igång med det, snart! Har nämligen hittat en häst som ägaren behöver hjälp med. JIPPI! Ska alltså kanske börja rida igen! Gud va kul! Ska iväg på måndag och testrida/träffa. :) MYSIGT! Han är ett halvblod på ca 170cm. Så sjuuukt stor med andra ord. Jag är 1,68 typ så han kommer ju se gigantisk ut.. haha Men det gillar vi, mycket! Han har inte blivit ordentligt riden på ett tag så det är rätt mkt jobb i början, iom att musklerna måste jobbas upp och ja, hans kondition den med. Men det är bara bra, för jag måste också jobbas upp. haha Tror dock att hästen blir snabbare "klar"...

Men ja, skriver mer om det när jag hälsat på den söta filuren. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0