Besök...

Min syster har varit på besök idag. Hon gick precis så hon har varit här länge. Vi var ute och gick med våra fina prinsar (kusinerna♥) i över en timme och dom sov så himla bra. Mysigt!

Jag ska iväg när Niklas (ca16.45) kommer hem. Han ska ju föra liv med sågar och skit så jag och Leo ska till affären och handla. Vi tänkte ge oss på kalops idag så det blir till att handla lite. Sen ska jag försöka hitta nål och tråd. Det borde dom ju ha på Ica Maxi??? Har super många jeans som jag inte använder som jag vill göra till shorts. Så slipper jag köpa.. Good Idea? Ja, om jag hittar nål och tråd så är det en väldigt bra idé!!!

Visste ni att dom ska fixa en app till iphone här på blogg.se?
Såå nice, för oss med iphone iallafall.. hehehe :P

Nej, ska skutta iväg och fixa till mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0