Damn

Nej, blev ingen färgning av mitt hemska hår idag heller. Niklas har ju träning idag mellan 20.30-22.00 och han sticker hemifrån vid 19.45 och innan dess måste vi(jag) hinna laga och käka mat. Sen ville jag duscha innan han stack så ja, färgningen får vänta tills imorgon. Ska ju inte göra ngt speciellt imorgon så en dag till kan jag hålla mig.

Leo fick mat vid 20 tiden och sen somnade han direkt efter, så jag bar som vanligt in honom till sängen och så fort jag lägger ner honom så vaknar han. Så ja, i drygt 40 min har han legat och pratar för sig själv i sovrummet. haha Han är så gullig. Men väldigt duktig, för hur många 7 veckors bebisar ligger snällt och tyst i sin säng?
Ska gå in och kolla till honom om någon minut. Jag har inte hört honom på ett tag så jag tror han har somnat nu. Vi har ju en babywatcher från IKEA, och den är jag super nöjd med. Brukar lägga ut den i vagnen när han sover ute. Perfekt när jag sitter i stora rummet och kollar på tv.

Nej, vet att det låter hemskt men jag funderar faktiskt på att lägga mig nu. Är helt slut, har dock ingen aning varför. Men imorgon är ännu en ny dag och jag ska som vanligt ut och gå med Leo och Akilles och sen ja, sen vet jag inte vad som händer. Imorgon blir det nog bara till att sitta hemma och ta det lungt. Det ska bli skönt. :)

(orkar förresten inte testa klänningen idag, dels för att jag är svajnigt trött och dels för att klänningen hänger i min garderob, och jag måste gå igenom sovrummet för att komma till den, så jag väntar tills imorgon)




Kommentarer
Postat av: Anna

Jag måste också färga mitt hår men det är sååååå meckigt... :)

2011-02-16 @ 07:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0