Gårdagens shoppingdag!

Igår var jag ju med Lina på Ullared. Det var inte planerat att jag skulle upp förrän senare detta året. Men Lina skulle upp så jag passade på att föreslå att jag tog hennes man plats så kunde hon och jag springa runt där i lugn och ro.. haha Och tro det eller ej. Men det var nästan helt tomt när vi kom hem fram vid 9 tiden. (EN SÖNDAG)

Jag har tagit lite foto på lite utvalda saker som jag köpte hem. Och nej, tog självklart inte foto på allt, för det hade tagit hela dagen.. haha Nej, men det var för mkt att fota helt enkelt.

Hittade en supersöt kjol som jag ska använda i sommar när mina ben är bruna. Har ett linne som kommer passa perfekt till den här kjolen MEN det är ju inte ett linne än, utan en klänning så här ska det klippas och sy, måste bara köpa nål och en vit tråd. Jag tappade bort min enda nål vi jul, så antingen ligger den här på golvet någonstanns eller så har vi förhoppningsvis sugit upp den i dammsugaren.


Ett sjukt snyggt linne som kommer bli såå snygg till ett par shorts.


Ett gulligt persikorfärgat linne...


Och två likadana tröjor. En i vit och en i beige. Dom har knappar på armarna också.


En plånbok. Har behövt en plånbok jätte länge men har inte orkat handla en. Har använt mina fickor i jackorna. har iofs haft en korthållare men där får jag inte plats med alla kort eller pengar.

Trosor och tjocka strumpbyxor.


Leo fick självklart också saker, det kan jag inte hålla mig borta från. Måste ju köpa saker till vår lilla ängel.
Massor av kläder, leksaker, en poster(som hänger ovanför skötbordet), tavlor (nalle puh och hans vänner), filmer (Disney), ännu ett spjälskydd, en anordning som man sätter på babysittern med leksaker på och även praktiskt saker som förhöjningar till spjälsängen(perfekt till när lillen är förkyld) våtservetter, servetter, nappar, nappar till nappflaskor m.m m.m m.m

   

Jag har länge stört mig på vårt fula äckliga medicinskåp så jag köpte ett nytt och lite coolare...


Det blev även lite träningskläder/linnen/mjukisbyxor/tjock tröja till Niklas, deo, shampoo, hårfärg, loation, tvål, duschcreme, gardiner, strumpor till mig, saker till Leos dop (glas, bestick, muggar, duk) Köpte saker till min mamma och Niklas syster också. osv. osv.
Ja, herregud vad det blev saker. Glömmer förmodligen bort skit mkt nu. Men kommer jag på ngt som är värt att visa upp gör jag det sen.


Kommentarer
Postat av: LouiseMonica

sv: Åh tack så jättemycket! Hoppas att du fortsätter att titta in! kramkram

2011-02-14 @ 11:37:01
URL: http://louisemonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0