Mah däy!

Va ute på vår dagliga promenad, vi gick till affären idag. Så gick vi förbi ett dagis. Och utanför stod det några barn och deras dagisfröknar så när jag gick förbi fick jag komplimanger för min hund och min fina vagn. :) Två av dom sa att dom tyckte cresent vagnen var super fin och häftig.. I KNOW!

Iallafall, testade min fina klänning som jag hämtade igår (kolla under shopping).. Den satt super fint och den är verkligen jätte söt. Den ska jag lätt ha på min stjärnas dop.

Ja, förutom det har jag inte så mkt att berätta. Har inte gjort ngt speciellt idag och det har varit rätt skönt. Hade igentligen velat städa undan här hemma men har inte lyckats göra det pga min lilla son som inte vill sova, och när han väl sover vill han ligga PÅ mig.. haha :) Mammas lilla söta påg..
Men får passa på när Niklas är hemma helt enkelt.
Känns inte jätte lönt att städa undan helt eftersom NIklas ska börja med renoveringen i hallen i helgen. Eller ja, han har börjat smått redan men han ska slita ner en vägg till helgen och det kommer skita ner. Så det så.
Vi hade ju bestämt oss för hur vi skulle ha det men sen gick Niklas och tänkte. (haha) och han hittade på ett nytt sätt som vi kunde ha det i hallen, så det fick bli det. Kommer bli super fint när det väl är klart. Men har ju en del att göra dock. Slita upp golvet som är där nu, lägga nytt golv, dra ner gipsskivorna i taket och sätta upp nya med spots som också ska beställas. Tapetseras. Sen måste vi ut och handla lite saker, hatthylla, skohylla m. m. m. m.
Det är mycket jobb med ett hus, speciellt om man ska envisas med att renovera överallt.. haha Som vi! :D Men det är super kul och värt det när man väl är klart...

Till helgen är det match för Niklas del på lördag sen ska jag KANSKE iväg och träffa lite tjejkompisar som jag inte sett på ett tag. Alla har ju egna liv nu, eller ja, barn och jobb som ska skötas. Så det blir inte lika många träffar som innan, vilket är lite synd.
Och på söndag får vi se vad som händer. Eftersom vi bestämt oss för hur vi vill ha det i hallen blir det kanske till att handla lite saker, typ tapeten som vi ska ha upp. Vi har redan den tapeten på en vägg här hemma, så jag hoppas verkligen att den finns kvar. Annars får vi hitta på ngt nytt...



Ja, som sagt, ska färga håret idag och jag har gjort det väldigt klart för Niklas. Det är viktigt, trivs inte i utväxt.
Det är sjukt att man aldrig är nöjd med vissa saker. Jag äääälskar brunt långt hår MEN jag älskar även långt blondt hår. Tyvärr kan man inte ha både och. :( så jävla tråkigt. Och som vanligt kan jag inte riktigt bestämma mig för vad jag ska ha. Ni som har läst min blogg innan vet att detta är ett återkommande problem. Nu har jag mörk brunt hår och det ska jag fan behålla ett tag nu. Iaf till sommaren, lägger jag in blonda slingor till sommaren behöver jag inte göra ngt med håret alls på flera månader, med tanke på att håret bleks. Men vi får se helt enkelt.. :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0