My baby is growing up!

Var på Leos första läkarbesök idag. :)
Han är 7 veckor idag och tiden har gått såå snabbt. Han bara växer och växer. Kan inte fatta att han snart kommer sitta, gå och prata. För i den här takten lär det gå snabbt.

Iaf, besöket gick galant. Läkaren tyckte han va så lång och fin, och det är klart han är.. ♥ Hans ögon och leder är bra och han äger två testiklar. haha
Han är nu 60 cm lång, vi hade en annan sköterska som mätte och vägde han idag och hon sa precis som vår vanliga bvc sa första gången hon mätte honom. "Gud vad han är stark i benen!". Yes det har jag från pappa. :)
Han väger nu 5350g. Så ja, han är verkligen lång och smal. Men det är klart med tanke på hans föräldrar.
Han var så duktig så förutom när sköterskan drog i hans ben och när läkaren skulle pilla på honom. Men så fort han fick syn på mig slutade han skrika. Naaw, mammas pojke!



Innan läkare/bvc-besöket var vi hemma hos min syster och Leos kusin. Vi snackade och Cecilia (min syster) pratade med Leo. Efter ett tag kom min mamma men jag var ju tvungen att åka eftersom vi skulle träffa läkaren.

Idag ska jag försöka hinna färga håret. Det behövs kan jag meddela. Min utväxt är ett faktum. Och jag HATAR att ha utväxt. Jag är ju så ljus i mig själv så man ser det så himla mkt. :(

Jepp jepp, hörs en annan gång.


Kommentarer
Postat av: Veronica

nydelig header av deg i den kjolen, den likte jeg utrolig godt, både elegant og litt mystisk ble bildet.

2011-02-15 @ 19:11:05
URL: http://ihavedreams.blogg.no
Postat av: Malin & Prinsessan

Vad härligt att han fick godkänt på läkarbesöket storkillen :)

2011-02-15 @ 20:53:11
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0