One more time!

Dags för mer extensions känner jag... Man blir verkligen beroende.. haha
 
Den första färgen har jag på huvudet och ngr paket av hemma. Så det ska i.
Men jag är lite sugen på att sätta in en mörkare nyans som slingor. Har nämligen mörkare slingor i mig själv, så när jag färgar hela håret med en färg så blir det slingor av någon skum anledning.
Vad tycker ni?
Förra gången jag satte i hår hade jag tvärtom, jag hade då ljusare slingor i och det blev jätte coolt. Men man ska väl testa annat ibland? :)

Sen funderar jag även på en fransförlängning. Men det har jag aldrig haft förut så jag ver inte om jag klarar att sätta dit om. Hmm, men dom kostar bara 99kr, så det är värt ett försök. Kan ju testa på en frans och blir det för jobbigt/svårt så kan man ju bara be någon annan göra det eller skita i det helt...


och då slipper man allt kladd med mascara. Oh, va härligt om det hade funkat.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0