Resa!



Herregud, jag vill utomlands. Och det ska jag till sommaren. Vi har en lägenhet i Spanien om vi vill åka dit MEN vill vi det? Det bli isf tredje sommaren i rad. Och det hade kanske varit roligare med något annat..
Jag och Niklas lutar åt något annat.. Jag har kollat lite på nätet och letat efter all inclusive resor och det finns rätt mkt att välja mellan. Vi vill inte åka till ett partyställe och vi vill att hotellet ska vara barnanpassat, en barnpool m.m.
Vi ska in till Lund på fika hos Niklas plastmorfar imorgon och sen kolla jacka till mig, så vi tänkte springa inom lite resebyråer och få lite mer exakta priser. :D Oooh, härligt härligt.

Det blir vår första semester som en familj. ♥ Kommer bli så underbart!
Leo låg ju iofs i min mage förra året när vi åkte till Spanien men det räknas igentligen inte som en familjeresa.. haha :)

Har ni några bra tips på resor så berätta gärna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0