Blogg - award!

Tack svägerska Jessica för en blogg-award!
(Nu ska jag göra det direkt för sist drog jag bara ut på det.)



Nu till 8 sanningar(hemligheter) om mig:

1. Jag hatar när folk smaskar. (när dom äter)
2. Jag är nog lite pedantisk när det gäller hemmet. Hatar när det är stökigt.
3. Jag vill att saker och ting ska göras på MITT sätt.
4. Jag har ALLTID rätt.
5. Jag älskar skor och kläder, hade jag kunnat hade jag shoppat varje dag.
6. Jag dömmer folk väldigt snabbt.
7. Jag är lat.
8. Jag kör inprincip aldrig i rätt hastighet.

Och nu till bloggarna, det dumma är att jag inte läser så många. (blev bara 6st) Men ni får en lista på några jag läser + några jag nyligen stött på som jag tycker ni ska kolla in.

Lina H

Jessica

Anna H

Louise Monica

Malin

Anna



Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Skoj att läsa och tack så mycket :) Ska försöka hinna göra den under veckan!

2011-02-14 @ 21:32:30
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: anna

Sv: tack, vad roligt!

2011-02-16 @ 15:50:38
URL: http://anniwiwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0