Baby <3

Har precis lagt lillen men jag hör att han fortfarande är vaken. Hans babywatcher låter imellanåt. Men han brukar ju ligga och snacka ett tag innan han somnar.
Dom senaste två nätterna har varit kanon. :) Han har sovit så himla bra och jag är super utvilad. :) Min son är bäst!

Och gud vad han har börjat prata och skratta. Han berättar saker inprinsip heeela tiden. Han är så gullig när han blir chockad av sina egna höga ljud.. ♥
Han växer och växer. Man förstår verkligen alla som har barn när dom säger att tiden går så snabbt. För det gör den verkligen. :)

Jag vet inte när dom igentligen brukar göra det men han kommer snart greppa tag i sina ben/fötter med händerna, för han har börjat lyfta upp rumpan och benen mot huvudet. :)
Och när man byter blöja på honom, när han ligger naken, så sätter han i fötterna i bordet och trycker upp rumpan. haha Han har verkligen super starka ben.






Igår kom min syster hem till mig när jag hade vaknat med en sats sconesdeg. :) YUMMIE! det var super gott.
Sen satt vi och snackade och mös med våra prinsar (kusinerna).

Idag har vi varit hemma hos mamma/mormor och druckit te/pratat/skrattat. Vi var även i affären och hämtade våra lampor.

Imorgon är det ÄNTLIGEN fredag. Då ska jag till BVC och snacka. Efter snack helt enkelt. Och när Niklas kommer hem ska vi stor handla. Sen kommer förhoppningsvis resten av golvet läggas. woppido!
Har bestämt oss för hur vi ska ha det nu. Blev lite ändringar då ställningen jag ville ha till jackorna inte får plats. Men ja, vi har fått ändra lite och jag tror det kommer bli skit snyggt.
Ska bl.a ha en fotpall, en massa häftiga krokar och en garderob. Garderoben ska va under trappan.
(Jag har tagit bild på hallen som den såg ut innan, och jag kommer visa er både före och efter)

Till helgen blir det jobb i hallen. Måste ha det klart. Och sen hoppas jag att vi får upp den fina tapeten i Leos rum. Den kom i förrgår. Sen ska det storstädas som jag säkert redan berätta för er. (mindre kul)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0