Dagens!

Igår fick vi besök av Claudia och Jocke. (Tack för den super söta tigern) Och det var super kul. Har som sagt inte träffat Cladde på hur länge som helst + att jag ville visa upp vår underbara guldklimp. Och dom älskade honom. Dom tyckte han var så söt så söt. Och det är väl klart? Världens sötaste bebis ju!

Ja, som ni såg i förra inlägget så fick jag hem en paketavi igår.. :) Woho, det är mina fina klänningar. (längtar så tills jag kan använda dom) Fick även hem en katalog från H&M. Aoutch säger jag bara. Där fanns en del jag vill ha om man säger så. Och jag ska nog klicka hem lite av det också...

Jag fick även hem massor av foto som jag framkallat, och nu hänger det foto på lilla Leo lite överallt i huset. Och mer ska det bli. Mysigt!

Det var inte bara jag som fick hem saker igår. Leo fick också ett paket, adresserat till honom t.o.m. ♥

Han fick hem ett paket med en bok, en ljudcd, ett spel och en pysselbok, (lejonkungen tema)
Ja, han är liiite för liten för sakerna MEN han blir ju bara äldre och det är bra att ha. + att dom är så söta så dom kommer sitta fint i hans rum.
Inom några dagar kommer han få ett paket till, sitt andra från Goboken. Älskar deras böcker... Dom är så fina!
Hans rum kommer bli så fint när det är klart. Vill ha hem tapeten som jag beställde så vi kan börja pyssla. Och hans hyllor ska upp så dom kan fyllas med böcker och filmer.

Idag ska jag och Leo till Center Syd för lunch med B2. Ska in i lite affärer också. Har lite ärenden.

Ah, förresten. Har glömt att berätta. Förra helgen var Lina och Fredde här. Då kom det fram att dom ska till Ullared, till Freddes förfaran. (haha) så vi kom på den fantastiska idéen att jag och Lina åker upp medans killarna är här hemma och har maten lagad tills vi kommer hem. GÖTT! Inte mig imot.. haha Så ja, i februari är det dags IGEN. Då är det åter ett besök till Ullared inbokat. Ska bli kul att plocka lite kläder till Leo och lite annat vi behöver.

Nu vaknade Leo. Have 2 go..

Ska ni göra ngt kul idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0