I`M BACK!

Ja, kunde inte hålla mig längre. Va inne på h&ms hemsida och klickade hem lite kläder. Eller rättare sagt, lite klänningar. 2 av dom var på REA så det blev billigt billigt.
Älskar ju klänningar och har spanat in iaf en av dom läääänge. Har lagt upp den här på hemsidan 2 ggr tror jag och nu var den nedsatt till halva priset + att det fanns endast kvar i min strl. Ett tecken? Ja, de skulle jag vilja tro.
Så ja, nu är jag ännu ett steg närmre en perfekt sommar. Det är så fint med klänningar då.

Här har ni dom fin fina underverken
       

  

Visst är dom fina? :)
Fanns iofs mer som jag ville ha hem men jag hejdade mig. Men det kan jag betälla hem en annan gång.

Oh, längtar tills dom kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0