Love it!

Var på center syd igår med familjen. Skulle igentligen bara fika och köpa lite strumpor till lillen. MEN, blir aldrig bara med mig.. haha

Hittade dom här till mig själv, (och jag ÄLSKAR dom, dom är så underbart söta)

Hur fina är inte dom här?
Kommer sitta perfekt på mina fötter i vår/sommar. Det fanns fler som jag vill ha och som jag tänker köpa, (olika färger)...

Skulle ju som sagt köpa strumpor till Leo, och det blev det men hittade även den här.

Med skinndetaljer (det vita)
  
En fräck jacka. Och ja, Leo kommer vara den coolaste lilla pojken ever denna våren/sommaren.. haha  Den är så himla gullig...



Ska försöka ta lite bilder på kläder som vi fått från alla underbara nära och kära. Har ju fått massor.
Alla säger ju att man inte ska köpa för mkt kläder för man kommer få så himla mkt. Jag trodde igentligen inte så mkt på det och jag hade ju fel. haha

Kan börja med att visa dom här, för dom ligger på datorn.
Vi fick detta från min mamma och pappa, alltså Leos mormor/morfar.

Det är synd att bilden inte visar färgerna ordentligt. Dom här kläderna var visst de allra nyaste i butik. Riktigt häftiga starka färger är det och det var visst typ harembyxor för bebisar.. haha Längtar så tills vi kan använda dom..
Men som sagt, ska ta lite foto på alla kläder vi fått, (så fort jag får tid). Måste även dra fram och gå igenom alla hans kläder, för dom får för det första inte plats i lådan och för det andra så har jag säkert glömt bort massor. Man vill ju hinna använda alla kläder minst en gång.



Idag har vi varit och hälsat på min syster och Leos kusin. Vi käkade lunch och sen tog vi en lång promenad med vagnarna. Som sagt, är ute massor. Detta var andra rundan idag. :)

Imorgon är det BVC. Alltid lika kul att se hur mkt Leo har gått upp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0