GUUUUUUD!



Menar allvar när jag säger att jag är kär i den här klänningen. JAG SKA HA DEN! Och det menar jag verkligen. Har t.o.m mailat och frågat när den är tillgänglig.. (next week) Ooooh, vill ha vill ha vill haaaa...

<--------- No more!
Kommer ni ihåg att jag redan hittat en klänning (ovan) till min sambos mammas bröllop. Jag hade såå fel. Jag ska ha den rosa ist. Shit, till långt lockigt brunt hår och brun hy. PERFA!!!

Kan inte sluta kolla på den. Den är bara så perfekt och underbar! Så Romantisk!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaaaaaaaaajs

2011-03-17 @ 11:15:48
Postat av: Julia

Vill också ha den.

2011-03-17 @ 16:09:44
Postat av: Jessica

I knooooooow! Den är sååååååå fin! Men vet inte om den passar på min kropp....:O

2011-03-18 @ 14:41:53
URL: http://krankenschwester.blogg.se/eufori
Postat av: Samantha

Den fanns i butik igår, samt på nätet?

2011-03-18 @ 20:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0