Sjuttonde.mars.tvåtusenelva

Wooopp..

Hade inte suttit fel med sol idag igen. But no! Men den kanske kommer. Ser nästan ut som att den vill komma fram. Blåser lite mindre idag också. Igår var det ju för fan orkan.

Idag har vi inget inplanerat. Jag tänkte gå hem till mamma och pappa och ge dom lite foto på Leo. Pappa har tjatat om ett foto på Leo hur länge som helst nu. Han vill ha ett på hans kontor på jobb. Naw, gulligt! Så ja, jag fixade lite foto som dom ska få.

Igår var vi ju på BVC. Lill plutten väger nu 6125. Han växer och växer. Dom tar bara längden varannan gång så ni får vänta tills den 30/3 för då ska vi mäta, väga OCH vaccineras. :( Hoppas inte han blir för ledsen eller att han får feber på kvällen. Vissa blir ju lite krassliga efter sprutorna.
Har inte berättat så mkt om Leo den senaste tiden, så here we go: Han är en super glad liten skit. Skrattar inprincip hela tiden, förutom när han vill ha mat eller han vill mysa. (så fort man plockar upp honom slutar han skrika/gråta). Han älskar när man pratar med honom, han skiner upp som en sol när han ser ett ansikte.
Han sover fortfarande knappt om dagarna. Igår sov han över 3 timmar i sträck mitt på dagen och det händer aldrig, så man blir lite orolig. haha
Nätterna är olika, han vaknar som mest 2 ggr.
Han älskar sin mobil som hänger ovanför skötbordet. Han sprattlar, pratar och skrattar så fort man drar igång den. haha Han hade nog kunnat ligga där i timmar...


Har inte berättat ngt, (tror jag) men i snart 2 veckor har jag inte ätit ngt godis/onyttigheter på vardagarna. Jag har blivit så jävla trött på mina extra kg som inte ville försvinna så jag tog tag i det. Och tro det eller ej, jag har gått ner 2 KG! Lovely! Så snart är jag nere på 55 igen. Nu ska jag bara komma på en träningsform som passar mig. Jag vill träna men jag vill även trivas med träningen. Funderar på att kanske köpa en crosstrainer!!?!!?
Är ju inte direkt personen som lyckas dra mig till gymmet. Hatar gym. :(
Men men, det skalla fixas på ngt sätt. Räcker inte med mina dagliga promenader längre...


Nu vaknade liten så jag ska underhålla honom lite. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0