Efter en varm behövlig dusch har jag nu ho...

Efter en varm behövlig dusch har jag nu hoppat ner i sängen. Dagen blev inte alls som den var planerad. Först var det inflyttningsfika hos min kusin. VÄLDIGT mysig lägenhet får jag säga. Lite avis faktiskt! Tack för den goooda fikan, kussan!!!! Efter fikan stack jag och min vän Sandra till en photo-shoot. Har bara sett några enstaka bilder men MY GOSH, blev fruktansvärt nöjd efter jag sett dom. Tänk då alla andra? Hoppas bara dom är lika bra som jag tror. Får skivan imorgon. Och då kommer det SÄKERLIGEN upp ett par. Ooohohohohohh. CRAZY FUN! Sen var det ju tänkt att jag skulle till hbg på lite tjejparty hos min svägerska. Men med tanke på förkylning, huvudvärk, ont i ryggen + att jag inte kunde dricka endå pga att jag fick köra sj, så blev det att jag stannade hemma. Ana min frustration när jag upptäckte att mina älskade panodil var SLUT???? Får dom ju aldrig vara. Tur man har sin underbara man hemma som kliar en på ryggen. <3 Men jag skriver lite mer om allt imorgon. Nu är det R&R för min del, dvs SOOOOOVA! God natt allihop. Hörs imorgon med en mkt fantastisk uppdatering. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0