Helgen som varit...

Kunde inte uppdater igår med tanke på att internet rök på kvällen. Hade ström men icke internet. T.o.m min teles täckning försvann, låångt bort! Men men, får tar uppdateringen idag ist.
Men hur lång och bra den blir vet jag inte.

I lördags var det ju som sagt fullbokat. Det skulle vara full rulle från morgon till kväll, men det blev det ju inte, men det återkommer jag till, snart!

Först på schemat, inflyttningsfika hos min kusin Sofie. Oh my lord vilken lägenhet. Där borde Sofie stanna länge nu, hade lätt kunnat bo i den, lite liten bara, tyvärr! Jag kunde tyvärr inte stanna så länge, blev drygt en timme sen jag var tvungen att springa vidare.
Lite fotografering med min vän Sandra (a.k.a B2) var next...Och guuuud vad kul det var. Blev så himla nöjd med resultatet. Dit måste vi sticka igen. Fotografen heter Joakim Nilsson och Sandra har blivit fotad där ett par ggr innan. Men shit, sååå kul!


"Sandra & Jag i lördags"

Fick en skiva med 208 foto.. haha GALET! Så ja, det kommer komma fler foto hädanefter. :D Och det roligaste är att dom är INTE redigerade och det var såååå måååånga fina. Båda fastnade helt enkelt på foto i lördags. ♥

På kvällen skulle jag igentligen på tjejfest i hbg, men pga förkylning, huvudvärk och ingen ork what so ever i kroppen hoppade jag över det. Ångrade mig super mkt på kvällen, men jag hade verkligen inte orkat. Låg utslagen på soffan, och efter en dusch somnade jag snabbt i sängen.
Men Jessan, som hade festen, får jag träffa igen nästa helg, på ännu en fest :)

Jaaaao, nu får det räcka. Hoppas lillkillen vaknar snart så vi kan åka och handla.
Får kanske ta en runda inne på cs, har ngr julklappar kvar att inhandla :D


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har också blivit fotograferad av honom! =)

2011-11-28 @ 20:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0