Tjo.

Känner mig som superwoman idag. Har fikat med Elin, handlat, klippt gräset, börjat klippa häcken på uppfarten (hann med halva sen var maten klar + att det blev alldeles för mörkt, så kunde inte fortsätta) och nu sitter jag i soffan och slappar. Tror sängen får sällskap av mig rätt tidigt idag!

Det dumma med idag och ja, hela veckan är att det är veckan innan den hemska tiden på månaden så jag är typ besatt av godis och mat. Men så länge det bara är några dagar i månaden och inte alla dagar i månaden så klarar jag av det. Jag ger iaf med mig för suget och kränger.. haha

Imorgon ska jag till hbg med mamma. Väla, babyland. Ja, vet inte riktigt vart vi ska. Blir kul! Väla har ju byggt till och där är sjuuukt nice nu...

Skulle igentligen lägga ut massor av bilder på Leo men tar det imorgon eller en annan dag. När jag känner för att blogga helt enkelt. Har inte lust at the moment. Tyvärr!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0