Träning/shopping!

ooh, igår började (och kommer förhoppningsvis fortsätta) jag med lite småträing, eller ja, småträning ska man kanske inte träna det för det gör ONT idag. (återkommer till det snart)

Jag gick på pw med Leo, var så sjukt svettig när jag kom tillbaka. haha Men det är bra, bevis på att det funkade och att jag gav mkt.

Sen laddade jag ner 2st appar på min tele som tränar mage och häck. Nej, appen gör inte det, utan den kommer med ett program. En tjej som visar hur man ska göra det och hur länge man ska göra det. Hon håller på medans man själv gör det. GÖTT!

Mage: Ja, tillbaka till det jag skrev innan. SMÄRTA, det känns som att någon misshandlat min mage och att jag har stora feta blåmärken på magen. Så ja, det funkade. haha Ska lätt fortsätta med detta varje dag. Har ett program på 5 min, kan öka det men med tanke på att det funkar stannar jag här ett tag. Och 5 minuter är ju ingenting. Sjukt nice!

Häck: Ja, även detta programmet är på 5 min, men kan även ökas. Får nog göra det, för jag känner inget idag. Har kanske lite muskler där endå... haha :) Nej, men får öka den, eller kanske göra den 2 ggr t.o.m




Ska snart kila iväg till center syd.
Fick presentkort från H&M, iom att jag handlar så pass mkt där om året får jag tillbaka pengar. Goodie! Ska kolla om dom har ett par byxor inne som jag hittade på deras hemsida. Ett par vanliga svarta. Hoppas verkligen som är i butik. Annars blir jag ARG!
Sen ska jag även in i en annan affär. Ska köpa en tröja, såg den för ett tag sen men köpte inte den. WHY? Stör mig lite faktiskt. Tänk om den inte finns kvar? :O ooh, blir inte alls glad då. För den var sååå fin. :) Visar den självklart här i bloggen OM jag lyckas få hem den.


Kommentarer
Postat av: Pauline

tror vi har samma app:D men jag har en för benen med!

Brukar köra iaf mage 4 ggr om dagen. det är sjukt bra:D

2011-11-01 @ 19:50:54
URL: http://lifeofpella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0