Det finaste som finns!



Kisen är verkligen Leos katt. Hon har börjat ta sig in i Leos rum på natten och hoppar upp i hans säng. Hon vill väl ligga och gosa med honom.
Där man hittar Leo hittar man Nessi. Hon följer honom och han följer henne. Dom busar med varandra hela tiden. Jätte sött!



Busungen har 6 tänder nu och ja, som ni ser, lockar. :) så sööött. (och ja, mamma skakade väl lite på handen när hon tog dotot) Charmtrollet var på kalas förra helgen. (hos Niklas kusin) och han var minst sagt underhållning för dagen. Han blev passad av två söte flickor. (Bella (Niklas kusins dotter) och hennes kompis) dom sprang runt och lekte med honom och tyckte det var super kul. När vi började sätta på oss kläderna för att gå sa dom "Ska Leo hem nu?" haha. :) Fick foto på när nästan alla höll honom och gosade. :) kommer sitta fint i våra fotoalbum sen. Som jag har tagit ett litet break ifrån, men måste sätta igång med det igen. Är super nöjd med det jag redan gjort. Folk som har kollat i dom tycker dom är häftiga.

Han har varit så himla förkyld nu en halv vecka och det känns som att det inte finns ett stopp på han snorande, stackaren. Men han är så duktigt. Gnäller inte och är så himla snäll och glad, En annan hade legat däckad. Och det har jag iofs också gjort. Blev självklart smittad.
Vi skulle ju på dop i lördags men det blev bara jag som åkte eftersom Leo var förkyld och han säkerligen skulle smitta alla hans kompisar som också skulle dit. Så Niklas stannade hemma med honom.



Till något helt annat, har fått en tillfrågelse av en bekant att fixa henne inför hennes bröllop. Hår och smink, och det är ju sjuuukt kul. Blev jätte chockad när hon frågade om jag vill göra det. JAG? haha Fast ja, brukar ju hjälpa vänner med håret så ja, LÄTT! Skit kul ju. Hade en liten träff igår och ja, det kommer bli awesome... Ska fixa med extensions och lockar m.m. Har kollat lite tutorials på youtube och ja, tror jag vet hur jag ska göra nu.
Jag ska även göra vid tärnan. :) Och där har jag också några idéer. Fick fria händer där så hon får leva med vad jag bestämmer mig för att göra. haha :P

Ska försöka komma ihåg att ta foto. (om jag får för dom såklart)

Kommer bli skit kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0