Jag blir så trött på mig själv ibland.

Jag kan verkligen ALDRIG bestämma mig. Jag blir så trött...

Ja, nu i vanlig ordning vill ha byta hårfärg. (igen må tilläggas)
Jag blev mörk för lite mer än en månad sen. Och nu vill jag bli rågblond.

Och för er som inte vet vad det är :



Lite mer åt det mörka hållet av den blonda kartan. Rätt lång ifrån platinablond If u ask me. 

Mmm, men får kanske hålla mig lite. Älskar att ha mörkt hår. Och jag vet att så fort jag färgar det blont, så vill jag bli brun igen. Trivs ju så bra i mörkt och det tycker faktiskt alla andra också. Får mer färg i ansiktet av någon konstig anledning. Är ju igentligen jätte ljus, så jag borde ju bli blek men icke.

Vet att alla som känner mig tänkte, FÖR FAN SANDRA. GE DIG!

Men jag kan inte. :(


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja jättesöt och gosig=)



Du får skaffa en till då;)

2011-10-08 @ 20:23:40
URL: http://m8nsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha ja du får göra det. Hur gammal är din då=)??

2011-10-08 @ 22:25:10
URL: http://m8nsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0