Ny design

Väldigt enkel men jag ÄLSKAR enkelt ibland. Stilrent ska man kanske säga. :)
Och ja, lyckades helt själv. Får ha detta tills jag pallar fixa det själv eller ngn vänlig själv vill fixa den åt mig. För tillfället är jag nöjd. :)

Tisdag idag. Halva jobbveckan har ju gått snart. CRAZY!

Idag hade jag förskola här hemma. Vi var 5 vuxna och 6 barn. Och ja, ni kan ju tänka er. Det gick vilt till imellanåt. Hade besök av Lina(& Otto) Sandra(& Liam och Tove) Jenny(& Moa) Jonna(& Tove)

Resten av veckan är inte inbokad. Eller JO, Niklas ska iväg på lördag så det blir jag och Leo som får umgås. Fast det är iofs bara på kvällen. Och på Söndag är det kalas.

Sorry för tråkigt inlägg. Ska ha datorn igång så jag kan uppdatera mer om jag kommer på ngt kul inlägg. För det är oftast därför det inte blir så många uppdateringar, datorn är avstängd när jag kommer på ngt kul att skriva om OCH det är ju sååå jobbigt att sätta igång den. haha :P

 Känner iofs så här inför min dator. Hate Hate Hate.. Den har en ful vana att stänga av sig själv. Och varje gång vill jag slita sönder den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0