Puuuh

Nu är det upp till Kävlinge kommun hur min framtid ska se ut. Uuh, illa... Ska nämligen skicka iväg ett brev till dom idag. Och ja, som sagt, HOPPAS!





Idag ska vi iväg tll BVC. Läkarbesök denna gången. Det är väl en standard koll när dom är runt 10 månader, för det blir ju Leo på fredag. :D Ska bli kul och se hur mycket han har vuxit. Så vid 13.10 ska vi börja gå mot vårdcentralen. Leo sover för tillfället i vagnen så jag får nog börja gå medans han sover. Igår som ha 3 timmar och 20 minuter på sin "lilla" tupplur. Helt sjukt vad länge det blev. Men jag hann med mkt. :)



Han pratar konstant, låter så gulligt. Dada dadadada.. Och min personliga favorit Mamma mamma mamma... Jaaaa, underbart! Så kul att han över på M:n nu. ♥ Så ja, Leo kan säga Mamma nu :)

Imorgon (onsdag) är en fullbokad dag. På förmiddagen ska jag fika med ett par vänner och deras småttingar och på eftermiddagen ska jag, hmm, nej, kan inte berätta. Ska iaf in till malmö. Kommer ni ihåg mitt förrförra inlägg (tror jag) där jag skrev vad jag vill göra här i livet. haha låter dramatiskt. ;) Men ska iaf på intervju för just den saken. AAAAH, galet. :D Shit, fjärliar i magen. Vad ska jag ha på mig? Hur ska jag ha håret? Kommer dom gilla mig? Vad ska jag säga??? Shit, kommer få panik imorgon. Men det kommer säkert gå galant.

Nej, nu ska jag fixa till mig eftersom jag ska iväg om ca 20 min. Oh, tiden gick lite snabbt där.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0