Quickie....


Jaoo.. Var ute med Sandra igår.
Vi stack först till Il ristorante, käkade pasta (LOVE) och drack vin, Sen begav vi oss till stortorget, herkules för att vara mer exakt. Har inte varit där på ja, typ 2 år. Sinnessjukt. Där blev det en och en annan drink, eller ja, 2, 3 drinkar, en shot och ett glad skumpa. SHIT. nu i efterhand känns det ju skit mkt.. haha
Men det var kul. Skulle igentligen lagt upp en bild eller två, men just nu pallar jag verkligen inte resa mig ifrån soffan. Är helt slut.
Vaknade runt 08 imorse och gick upp med min lilla plutt Leo. Ja, man tykcer ju att JAG skulle få sova och Niklas kunde gå upp men nej.. :P Haha Nej, men Niklas (som är så snäll) sa att han bara skulle sova i ca 1 timme så kunde jag lägga mig igen. Och ja, det gjorde jag. I 3 timmar till. haha Sjukt. :)

Men ja, ska lägga upp foto.
Har från igår och jag har massor på Leo.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0