Why not?



Kassa webbilder är ju bara för härliga, don´t u think?!
Njaaaa, beg to differ. Stör mig på folk som lägger ut dom meeen sitter här i huset all alone och har tråkigt. (nja, inte riktigt ensam. Har ju kisen Nessi här bredvid och min lilla ängel som sover på ovanvåningen i sin säng) + att jag ville visa får söta misekisekatt. 19 veckor är hon och en pain in the ass. Men söt är hon iaf. :D

Niklas är ute och svirar runder idag. Med sitt fotbollslag. Förra helgen var det ju min tur så ja, han fick gå ut idag. haha. Fast imorgon blir det ingen sovmorgon. Ska nämligen vara på kalas kl.11 ... UUUUh, tidigt. Lite väl tidigt if u ask me. Och det är en bit att köra så det får bli relativt tidig morgon imorgon. Fast jag planerar att sova intill det sista. Det behöver jag kan jag meddela. Hade igentligen behövt lägga mig NU... Men som vanligt är man inte så smart när det gäller läggdagstiderna. Kan man så ska man tycker jag....
På kvällen blir det nog en tripp till B2s nya lägenhet.

Idag har vi varit hos syrran och hennes familj i kävlinge. Dom bjöd på äppelpaj och ja, jag åt mest. SOM VANLIGT. Och det var gooott! Fattar inte igentligen hur all mat får plats i min lilla mage. Är verkligen sjukt stor när det gäller mat. Älskar mat. God mat det vill säga. Är rätt kräsen. (fast inte lika kräsen som en viss (läs min) sambo)
Sen blev det handling på ica. Lämnade Leo hos sin mormor och morfar så körde jag Niklas in till malmö. Kände att det var lite onödigt att släpa med Leo, så han fick leka hemma hos dom ist. När jag kom och hämtade honom var han såå trött, så det blev till att köra hem, nakenfis en stund, mat och sen bingen. Och ja, han somnade direkt. Var t.o.m kvar i rummet när han somnade... ♥

Ja, så nu sitter jag iaf i soffan med druvor, chips och clementiner. haha Konstig blandning JA... Och måste faktiskt säga att det är super skönt att ha larm. Jag känner mig så himla mkt säkrare med det.

Aj lajk jo väri match



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0