Zumba

Testade det igår. Och nja, blev inte övertygad, tyckte det var rätt tråkigt om jag ska vara ärlig. Men jag ska testa några gånger till. Känner faktiskt lite träningsvärk i magmusklerna, tog nämligen ett pass för magen och sen testade jag lite cardio också, men hann inte så mkt. Får kanske ta en ny omgång imorgon. :)

Har du testat ZUMBA. Vad tyckte du?


Störde mig faktiskt på killen. haha. Han trodde verkligen att han var ngt, drog upp tröjan och visade sin mage, tog på sig sj. Öööh, stör. Skippa honom och låt tjejerna dansa ist. Dom gjorde iaf det som skulle göras. (tror t.o.m att det var han som grundade Zumba, but I don´t care, HAN VAR DRYG)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0