Imunförsvar. Vad är det?

Min näsa rinner som en kran (haha, förstå det roliga) men den är endå täppt. What´s up with that? Känns som att hela mitt huvud är fyllt med snor. Mmm, mysigt, I know. Det dumma är att jag kommer ha kvar den här jävla förkylningen nu i ett år. Förstår inte riktigt varför förkylningar håller i så länge på mig. Vet du?
Men men, får väl skylla mig själv. Leo har varit sjuk nu ett par dagar, och ja, pussar man på en söt förkyld lite påg blir man med största sannolikhet också förkyld. Haa, tänka sig.

Till något annat.
Jag och Leo körde in Niklas till Lund för ett tag sen. Han ska träffa sin bror och ta några öl. Ni vet ju hur det brukar bli med nåågra öl. Kommer väl kommer hem vinglandes sent inatt. Men det är ju inte jag som ska spela match imorgon. hehe


Igår var Cladde & Jocke här. Mycket trevligt. Käkade middag, drack vin och spelade spel (som vi alltid gör). Snackade en massa gjorde vi också. Det är alltid kul att träffa dom för det är verkligen aldrig tyst..haha Det är alltid ngn som babblar.



Idag var jag, Niklas och Leo inne i Lund och fikade.
Vi var även och köpte (ÄNTLIGEN) jackan som jag velat ha skiiiiit länge nu. Tyvärr fanns den inte i brunt som jag ville ha, men svart var också nice.

 Trillium Parka Canada Goose
Ja, ett antal tusenlappar fattigare men det är så värt det. Den är riktigt snygg. Figursydd och ja, sååååå SNYGG...
Skulle igentligen tagit foto men orkar inte. haha Har massor av foto på kameran, som vanligt, som ska läggas över på datorn. Har ju faktiskt andra kläder jag borde visa. Men, ja, Orka! Det är ett par byxor, två linnen, en t-shirt, en blus, halsduk och en annan tröja. Det var ju ett tag sen jag köpte allt detta men ni har inte sett det och med min ork och lust lär ni aldrig se det heller. haha

Any way.
Ska iväg med min mamma och pappa, syster och hennes familj imorgon. Roadtrip. Niklas kan tyvärr inte följa med eftersom han har match. Synd. Hade gärna haft med honom.

Sökte förresten ett jobb idag. Ett jobb jag verkligen vill ha. Hoppas hoppas hoppas. NI vet ju att jag älskar kläder så därför MÅSTE jag få detta jobbet. Men tyvärr är chansen så himla liten. Kommer vara tusen som söker jobbet. Och ja, känner lite att det inte finns en chans att jag får det. :(
Saknar att jobba lite faktiskt. Träffa folk och rutiner framför allt. Vi får se helt enkelt.

Har klippt lugg by the way. :)



Kommentarer
Postat av: Anna

Kör du fortf med Goose? ;) Trodde det var utdött. Har en liggandes som jag tänkte sälja! =) Undra vad jag får för den idag? ;)

2011-09-24 @ 22:51:12
URL: http://cerice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0