Helg. Ja tack!

Idag har jag och Leo varit hos Lina och Otto. Leo har nämligen varit fotomodell. :D min lilla modell. ♥
Det gick ok, han fick in ett par häftiga miner. haha Men det är charmigt. Och hans kläder var super coola. Kändes som att man fick passa på med vissa kläder, för dom är snart för små. :( hinner ju bara använda vissa ett par gånger. Ni får se bilder sen. :)
Tack Lina!



Ikväll
ska vi till Lina (igen) & Fredde på middag. Mysigt! Det ska bli kul. Har inte träffats på ett tag.

Löradg (imorgon) ska jag till Lund och träffa B2. Vi ska käka middag på en italiensk restaurang. Har varit där innan med min familj. Och maten där är GRYM. Fullkomligt älskar Pasta och det har dom där. :D YUMMIE! Och till det blir det vin. Efter middagen hade vi tänkt bege oss till ngt annat ställe och dricka ett glas vin till. Eller kanske en drink??? Har inte druckit drink ute på hur länge som helt. Ja, får nog bli en drink. :)








Söndag  blir det kanske fotboll. Beror lite på väder och hur jag mår. (hehe) Men det ska nog inte blir några problem.

Skulle igentligen vilja få in en fika med Elin nu till helgen också, (hon är ju så jävla upptagen hela tiden, haha) så hoppas det går. Får kanske ta det på lördag innan middagen med B2 eller efter fotbollen på söndag. Eller ja, om det spöregnar på söndag kan vi kanske ta det under fotbollen. Vill nämligen inte sitta ute i ösregn..


Jaja, vi får se helt enkelt.
Gud vilket underbart väder det har varit nu igår och idag. Solen skiner och det känns som att det är 30 grader. Det dumma och lite "farliga" med det här vädret är att man lätt tar av sig kläder eftersom solen är så varm, och ja, dår blir man förkyld och fan vet mer. Så, behåll era kläder POO!



Trevlig helg allihop!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0