blä



wow. Humöret är SÅÅ KASST at the moment, så nu hoppar jag i säng. Kan skada monster i mina drömmar eller ngt.
Helgen har varit mkt bra. Kan kanske berätta mer imorgon.

Min lilla ängel har haft feber inprincip hela helgen dock. Vilket är super jobbigt. Mår så dåligt att se honom helt slut i kroppen. Tur det finns alvedon, säger jag bara. Och tur att jag har fött en kämpe, för det är verkligen vad han är. Mammas lilla pojke!
Hoppas med hela mitt hjärta att han är bättre imorgon!!! <3

sov gott allihop!

<3

Kommentarer
Postat av: Lovely Music

Gillar du musik?
Gå då in på min blogg där du hittar massa musik i olika genrer. Den är nästan nystartad så har knappt inga unika så tänkte tipsa om den. Kram! :)

2012-10-08 @ 19:35:06
URL: http://lovelymusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0