Förändring?!

En förändring kommer nog infinna sig snart. (hoppas jag iaf)
Vill verkligen göra vid mitt hår. Har alltid samma dilemma. Är nöjd med håret ngn vecka sen börjar det klia i fingrarna. Och nu har jag varit ljus ett tag så vill nog bli mörk igen. Och ja, har ju velat testa Ombre ett tag och varför inte passa på att testa det nu om jag endå ska bli mörk. (?) Bra va?!
Ombre är en ny het trend där rötterna och en bit ut av håret är i mörkare färg än vad längderna är. Vissa har en lite lättare övegång och vissa har inprincip en stor fet rand mellan de olika hårfärgerna. (visar foto lite längre ner) Vissa serd det nog som utväxt och det är det som är hela poängen. Det finns säkerligen somliga som inte tycker det är snyggt, MEN DET GÖR JAG!
Iallafall, tänkte testa att färga Ombren själv och blir det hemskt är det bara till att färga resten av håret så jag blir helmörk. Tycker det låter som en awesome idé. Gillar ju att testa lite nytt så detta ska bli spännande. :)
Vet inte riktigt hur stor nyansskillnad jag ska/vill ha dock. Men det kommer väl. Är ju inte platinablond nu så det kommer nog bli skit bra.
Och sen ska det sättas i extensions igen också. Saknar det långa fina svallet.
 
 
Kul, Kul, Kuuuuul!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0