New!

Oooh, kolla min nya jacka. Tog den svarta..
 
 
U like? Den är lite tunnare så den blir perfekt nu till hösten och ja, med tjock tröja, stor halsduk, mössa och vantar till vintern, så blir de super. Fast ska förmodligen inte använda den om jag ska vara ute flera timmar i -10. haha :)
 
Känner att jag har många fina jackor nu. En bra blanding mellan sommar, vår, höst och vinterjackor. Ska nog gå igenom garderoben där uppe också och plocka ut lite jackor jag kan göra mig av med. Så finns det plats för fler nya? haha Eller? Nej. Kanske!
Min söta sambo sa (när jag berättade att jag köpt den) "Men, har inte du massor av jackor nu?"
 
Har man plats ska man väl utnyttja det?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0