Namn på Loppan!

Som rätt många vet så har vi redan ett namn på vår underbara sötnos. Det namnet har jag velat ha i flera år (på mitt barn). Båda har fastnat för det..
MEN, jag har kaaanske börjat fundera på ett annat. Det är också super fint och VÄLDIGT ovanligt. Jag har näst intill helt fastnat för detta namnet.
Och nej, jag tänker absolut inte berätta vilket det är, för av erfaremhet går det bara fel. Folk snor namn hit och dit.
Och nej, det är väl klart att det inte är MITT namn, men eftersom jag vill ha det på mitt barn, vill jag inte att barn runt omkring oss heter likadant. Ni som har barn eller har ett speciellt namn ni vill ha på era framtida barn vet vad jag snackar om.

Men det är som Niklas säger, man ser om det är en *** eller en ******* när ♥ kommer ut!


      eller          

Boy or Girl??? :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

♥ ♥

2010-08-26 @ 07:42:03
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hmm - skrev en kommentar innan denna - men den verkade inte blivit sparad...Annars kan du ta bort denna...haha

Men iaf:

Ohhh - vad spännande med nytt namn!! Vi blev lite konfunderade på Tosselilla att ingen av er riktigt gillade det vi tänkte på...

Så vi ska kika i namnboken igen! :)

Puss

2010-08-26 @ 10:11:04
URL: http://krankenschwester.blogg.se/eufori

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0