Grym helg

Lite snabbt om igår...

Vi var ju hos Lina & Fredde för lite fotografering. :) Det var super kul och fotona blev sååå bra. Tack så mkt Lina! (( Det kommer foto. ))

Efter besöket i Lund åkte vi snabbt hem till mamma och pappa för lite fika och därefter snabbt till affären.
Ja, allt gick rätt snabbt igår.

Vid 19.00 kom gästerna. Niklas hade ju lite fest igår. Vi var inte många men oj va kul det var. Vi spelade wii nästan hela kvällen. Det var nog det sjukaste spelet ever. Ska kolla vad det heter så ni kan fixa det.

Vi kom nog inte i säng förrän vid 03 inatt. Jag var helt slut. Så sent har jag inte varit uppe på väääldigt länge. (Och ni förstår säker varför, (pregnant))

Kort sagt: Gårdagen var lyckad! Har inte skrattat så mkt på väldigt länge. När vuxna män dricker och spelar sjuka spel är dom sinnessjukt roliga. haha

Det var tur att Lina också var med, annars hade det nog blivit lite för mycket... haha

Lite snabbt om idag...

Idag ska jag och Niklas till min syster på glögg. Hon brukar bjuda hem släkten varje år för lite glögg/pepparkakor/lussebullar. Och jag tackar och tar imot. :)

Ska bli sååå goott!


btw.. skulle igentligen lägga upp dag 4 - vad jag har ätit idag, men eftersom dagen inte är slut får jag göra det imorgon. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0