Lund here I come!

Ska vara inne i Lund för fika med Elin om 45 min. Så det får bli en snabb uppdatering. Eller ja, man hinner skriva rätt mkt på 20 min.
Vi ska som sagt träffas och fika idag, det blir allid massor av snack när vi träffas. Och det slinker alltid ner något onyttigt dessutom. Men det hör till. + att det får man göra lite då och då. :)

Efter fikan med Elin ska jag träffa B2 (sandra) på nova. Runt 15.45 ungefär. Jag ska bland annat se om jag hittar en amningstopp (woho ). Men ska göra mitt bästa och hitta en snygg. Kan tänka mig att det finns rätt många tantiga/gräsliga toppar. Men jag håller tummarna. Sen blir det väl kanske ngt annat också, kan vara bra att samla på sig lite nytt inför efter förlossningen. Det är ALDRIG fel med nya kläder. Sen ska jag också se om jag hittar ngt till Loppan. :) Klädesväg vet jag inte, känns lite onödigt att köpa en massa saker som inte kommer passa sen. Men saker till rummet funkar! :) Sen får vi se om det blir ngt annat kul.

Ja, det var väl typ allt från mig. Har blivit förkyld igen.. (IGEN) Vaknade av Niklas klocka 7 imorse och var helt genomtäppt. :( blää, skit bra nu inför kylan. Den lär ju inte försvinna.


Jag ska nog ner och ta ngt snabbt att käka, känner att det behövs. En skål yoghurt med banan kanske?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0