I`m AWESOME!

Haha, nöjd som fan att jag klarade av att göra en header HELT själv. Typ den mest simpla headern ever men endå. NÖJD!

Ja, iallafaaaall. Idag har jag ju då fixat lite hår på en tjej som skulle gifta sig idag och även min syster som var tärna... Lite bilder som sammanfattar dom 5 timmarna. Tog dock inte foto på den svinigt goda smörgåstårtan som vi käkade. Och ja, mindre bra foto blev det. :( det dumma är att man inte ser riktigt hur frissan blev, dumma kamera... (borde kanske köpa en systemkamera? It would be nice om man säger så)

        

Bruden, före, under och efter. haha :)

Sen käkade jag, baby och Lina middag. Jag skjutsade in mannen till Lund där han och några av hans vänner ska parta idag. Sen hem till Lina för kaffe, skulle igenligen käka chips och chilla men Leo var lite svårlagd(?) (han ville inte somna i vagnen) så vi gick hem.

Och nuuuu, sitter jag äntligen i soffan med datorn i knät och tvn igång. Just nu är det Salt som rullar på tvn, tv1000 action för att vara exakt.
Borde kanske ta fram något gott att käka på också...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0