More stuff!

♥Fick hem 100:- an nelly.se. Och ja, den klädgalning jag är var jag ju tvungen att klicka hem lite. Får ju passa på när det är SJUKT billigt. + att skorna nedan var nedsatta så jag fick alles för nästan inga pengar alls. :)


Enkel stilren svart klänning.
(Fick klänningen för drygt 150 kr, med min rabatt...)
Älskar stilrena saker. Tål inte för mkt plåj, så som glitter, paljetter, mönster m.m. Tycker enkelt är finast! Tycker dessutom att är man osäker på sin sak är det bättre att skita i det.
Förstår ni vad jag menar? Är du osäker på att sminka dig, SKIT I DET! Är du osäker på om du passar i kläderna, SKIT I DET! Är du osäker på om färgerna matchar, SKIT I DET!
Och nej, säger inte att man ska vara tråkig och färglös, tvärtom, man ska testa sig fram, men kan man inte se hur saker och ting sitter på ska man fan skita i det. ELLER FRÅGA NÅGON MAN LITAR PÅ!

Det får mig till min fråga : Berättar du för din vän om hon/han klär sig i ett fult plagg? Eller har sminkat sig mindre bra? Eller om dom helt enkelt inte kan klä sig?
Fine, att det är upp till var och en vad man sätter på sig, men ibland brukar man ju fråga sina vänner om vad dom tycker... Är du ärlig då?


Och ett par Jeffrey Campbell inspirerade skossor...
(Skorna gick på ca 300 riksdaler med tanke på att dom också var nedsatta. KAP!)
När det gäller skor är ALLT tillåtet. Ju mer märkvärdiga desto bättre. I like high heels om man säger så. Blir dock tyvärr inte så mkt användning av alla mina höga skor, men det kommer kanske. :) Får passa på att använda dom när man ska iväg på kalas eller ngt. :D

Och ja, får tid till att använda dom nästa helg, för då vankas tjejparty här hemma. Ska bli svin kul! Kan kanske använda både klänning och skor. woho. Får bli till att testa när paketet kommit hem till mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0