Planering!

Sitter och planerar inför Lördag. Handlingslista, vad jag har hemma, vad som måste köpas. Hur mycket som ska handlas.. m.m.

Vad händer på lördag tänker ni? (vissa av er iaf)
Jo, då ska jag och mina underbara vänner käka middag och dricka.. haha Och ja, inte att glömma, ha skit kul!
Så ja, nu ska jag komma fram till hur mkt av allt jag måste handla. Folk tror säkert att tjejer äter lite, men tro mig, det för vi ICKE! Äter sjukt mkt, speciellt när man dricker, pladdrar och har kul. Så ja, får handla massor med mat med andra ord.. haha :)

Ska även fixa bål. Ska testa ett bål jag aldrig gjort innan men den verkar sjuuukt god. :D


*Vill ju inte avslöja för mkt, för jag vet att det är många av mina vänner som läser detta.. haha :P

*Detsamma gäller ju maten. Fick denna idén av en kompis som hade just den här maten på hennes tjejmiddag. Blev förälskad och var tvungen att göra samma mat. ÄLSKAR den, så sjuuukt god.. Vissa av er kan säker gissa vad det är bara på bilden?! :D

Måste även duka och planera hur jag ska placera bord och stolar. 13 pers är endå rätt mycket. Men det kommer bli skit bra.

Mina mamma erbjöd sig att hämta mig sen på kvällen när vi dansat klart. (om vi går ut vill säga, men det är ju tanken) Tack Mamma. GÖTT!

Åter till planeringarna. Har ju massor av bus som ska fixas också.. haha Kommer bli så himla roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0