Rubrik?

Nu är frågan om jag ska titta på film, pyssla med en av mina fotoalbum (älskar foto), sitta vid datorn eller käka.. Kan iofs käka med datorn i knät framför en film.. haha Eller ja, käka framför filmen får det isf bli...

Har varit i hbg i dag. Leos kusin William bor där. Och ja, Niklas syster och sambo... Vi blev bjudna på en urgo tacopaj. Älskar pajer så jag hade lätt kunnat vräka i mig hela.. haha

Nu sover Leo, blev lite tidigare idag, märkte på honom att han var trött. Min lilla skatt! ♥ Har inte uppdaterat så mkt om honom den senaste tiden. Händer så mkt så kommer endå glömma hälften av vad han gör och vad som händer.
Tror han kommer gå innan jul. Han går när han vill och hur mycket han vill om man säger så. Och när det är ngt som han vill ha framför då jäääävlar kan ha gå.. hahaha Och det är lite som min BM sa när jag var där på besök i måndags, går han ngr meter i taget då kan han gå. Men väljer kanske att krypa för att det är enklare? eller för att det går snabbare? Eller ja, han pallar kanske inte helt enkelt gå... Eller så är det kanske att han inte riktigt har förstått att han kan gå själv.. :) Tycker det är kul att han går innan 1 års dagen iaf..
Han kan dricka själv, men det har jag kanske redan berättat? Kommer faktiskt inte ihåg. Men ja, han dricker själv. :) Väldigt skönt faktiskt. Nu ska han bara äta sj också.. haha Han förstår själva saken med skeden, för han sätter ner den i maten när han får äta sj och tar upp den till munnen, MEN han får inte upp maten på skeden..haha Men ja, det kommer det med. Det är ju faktiskt mkt roligare att käka med händerna.
Han är super duktigt när vi är borta, krävs mkt för att han ska skrika och gråta.. Och nappen är han också super duktig med, den får han ENDAST när han ska sova, och när han har slagit sig jätte hårt. Sen när man tar tillbaka den säger han inget. SKÖNT!


Dålig kvalité på bilden men det får gå. Leo-bus i sin fina nya jacka som Pappa Niklas köpte igår. Och i sina coola Nike skor som han också fick av Pappa.. Gullungen fyller 1 ÅR den 28 december. Helt sjukt! Kan inte förstå det..♥

Ja, det fick bli en kort uppdatering. Var ju igentligen inte meningen att skriva om Leo men så fick det bli..

NU ska jag se på Harry Potter.. 5:e filmen om jag inte har helt fel...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0